Inför födseln, repris?

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

acke

Var det bra program (tv4)? Gav de något? Jag missade båda och är så lessen! Vet ni om de kommer i repris?
 
Sv: Inför födseln, repris?

Se tråd ovan. Jag tyckte inte programmen var särskilt bra, men lite fina bilder var det förstås emellanåt.
 
Sv: Inför födseln, repris?

Ok, uppfattade inte att det var samma program, fick inte I F på tisdagar? Men då är det kanske inget att jaga då, vad skönt. Då lägger jag ner projektet (om det inte kommer i repris iofs). Tack för svar!
 
Sv: Inför födseln, repris?

Om det var samma som gick på tv4+ eller 400 häromveckan var det ett helt fantastiskt program. Jag blev tagen av de fantastiska bilderna på hur celldelningen startar till att ett barn föds.
 
Sv: Inför födseln, repris?

Om någon jättegärna vill se så spelade jag in båda avsnitten på vanlig video, kan lånas ut :)

Visst var det fina bilder som sagt (fast mycket var ju animationer även om det var lite oklart), det var mer att jag tyckte det var ett rörigt upplägg med fånig klippning och inte så mycket ny information för mig.
 
Sv: Inför födseln, repris?

Nej nytt var det ju inte men jag har inte fått allt visualiserat på det sättet tidigare. Lennart Nilssons bilder har ju varit fantastiska men bara i 2D.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 154
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 714
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 523
Senast: Modest
·
Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 817
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp