Info om tider, program etc?

schelin_j

Trådstartare
Jag är antaligen knäpp, eller blind eller båda delarna...

Jag hittar nämligen inga tider, på ATG hittar jag startlistor för lopp men där står inte vilken tid loppen startar. När det är trav på Romme brukar alltid programmet ligga på hemsidan så att man kan leta reda på starttiden där men nu ska vi till Fornaboda och jag hittar ta mig sjutton inte tiden för loppet...

Någon som vet hur man hittar detta? Vad har jag missat?

Sv: Info om tider, program etc?

Ja hemsidan hittade jag, men som sagt var - väldigt tunnsått med info där...

Nåja, nu har jag fått tiderna från hästägaren i alla fall men det jag hoppats på var att det skulle finnas ungefärliga tider för loppen på ATG:s eller STC:s sida - det känns ju lite trist att vara hänvisad till travbanornas egna hemsidor för att försöka hitta infon.

Liknande trådar

Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 426
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 548
Senast: Liten
·
Avel Ja, som rubriken lyder, hur sjutton går man till väga med allt. Jag har läst boken "att bli med föl", men har ändå några frågor. Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 441
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand

Hund, Katt, Andra Djur