Status
Stängd för vidare inlägg.
Influensan har slagit till, ordentligt. Var nog det som började med lite feber i lördags. Vilket jag ignorerade. Van vid hektiskt tempo och uppe i vara efter en veckas beredskap. Brukar sluta med att jag blir för trött när den är över. Men så var det inte utan det var influensan. Hosta och feber. Ungarna får mocka, orkade med hö till två hästar, sedan var jag helt slut. Får fortsätta titta på tv igen. Reklamen är ofta och samma hela tiden.ORKA.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag trodde att 2021 skulle bli mitt otursår, men hittills har 2022 också fört med sig orimligt mycket otur. Sammanfattning av mitt...
Svar
0
· Visningar
722
Senast: KAROLIJNAH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Öppet brev till dig tidigare helt friska person mellan 20-40 år. Har du hosta? Feber? Känns det tungt att andas? Då kan du har...
2
Svar
28
· Visningar
5 078
Senast: CarEr
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 062
Senast: Saeta
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 235
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Mörka fläckar på magen
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp