Infartsparkeringar norr om stockholm?

Sparrisen123

Trådstartare
Jag känner mig som lantmusen som ska till stan med alla dumma frågor ;)
Men iallafall, jag har hittat ett det finns ett antal infartsparkeringar norr om stockholm, vid pendeltågstationer.
Men hur är det på såna parkeringar, kostar det nåt? Brukar det vara fullt tidigt på morgonen eller kan man hitta parkeringsplatser även om man kommer mitt på dagen? Är det säkert att lämna bilen där? Hur är det nattetid?

Sv: Infartsparkeringar norr om stockholm?

De flesta infartsparkeringar är gratis. Nu har jag inte parkerat norr om stan, men jag hade nog inte lämnat bilen över natten. De gånger jag har parkerat har det varit svårt eller omöjligt att hitta plats. Skulle nog rekommendera att parkera så tidigt som möjligt. Kolla på sls hemsida, jag tror det står hur många parkeringsplatser det finns på de olika ställena (dvs, välj det största stället).

Okej... Hur sent har du varit ute när det har varit svårt att hitta plats?

9-10. Men jag antar att de flesta parkerar mellan 06-08, eftersom folk ska till jobbet..

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
20
· Visningar
1 634
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 127
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 290
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
2 001
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar