Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu vet jag att TS inte ville fortsätta älta detta MEN är det vanligt att en 9åring pinkar ner sig i soffan när denna är vaken???
Det skulle inte ens min systers 5åring göra... Jag förstår inte att så många i tråden försvarar detta.
Visst KAN olyckor ske men vanligt bör det väl ändå inte vara???
Jovisst finns det- Men då borde det ju inte bara vara för att det var ett bra program på TV??
Om inte en kemtvätt fixar att tvätta kallskummet tvivlar jag på att det skulle bli bra här hemma i duschen...
Det var nog det jag också menade. För det bör ju inte vara så.
Jag fick nog inte riktigt fram så du förstod
Precis så fick jag höra när jag var liten, jag kunde ju tex sluta gunga/titta/spela/leka och gått på toa, problemet var att jag var inte kissnödig och behövde inte gå på toa och sen var det försent.
Vi har råd med 200 till kemtvätt, vi har ett antal tusenlappar på sparkontot och det är inte så att vi har det så knapert att vi måste vända på varenda krona, men nu har det varit mycket utgifter denna månad och till jul ska vi kuska runt till mina och sambons föräldrar = extra bensinkostnader.
Det var aldrig någon fråga om lämpligt straff utan mest en undran om det var helt huvudlöst att bara köpa några få klappar som var själva syftet med tråden. Och som ganska snabbt påpekades så blir det ju fler julklappar från andra än bara oss. Som sagt var jag ganska bortskämd som liten och tycker det låter så futtigt.
Jag räknar med olyckor i soffen från sonen när han blir större och nu vet jag att det funkar att slänga den i duschen i alla fall...
Varför lämnade ni in dynan om ni har så dåligt med pengar? Tvätta den själva istället! Jag hade aldrig ens tänkt tanken på att lämna in dynan om det hade hänt här utan jag hade tvättat den själv. Herregud, lite barnkiss är väl inte hela världen. Att dynan skulle vara förstörd är ju bara löjligt.
En nioåring som kissar på sig mer än en gång har problem, fysiska eller psykiska och ska inte få mindre julklappar för att denne inte kan hålla tätt. Någon rättvisa måste det väl ändå finnas i världen?
Jag får känslan utav att du är väldigt trött på bonusen och att detta var droppen, ta tag i det då! Gör något! Det är du som är vuxen i det här och barnet behöver ju hjälp. Om inte bioföräldrarna inser det så får du öppna ögonen på dem helt enkelt.
Jag blir faktiskt arg när jag läser ditt inlägg, bara tanken på att barnet straffas om än omedvetet gör att jag blir både arg och ledsen för hans skull.