Indra löshoppar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu förstod hon. Tänkte bryta igenom staketet eller rättare sagt eltråden men ändrade sig i sista sekund. Hoppade jättefint idag. Inte emot alls med bakbenen. Blir lite mycket trav och inte galopp över. Så det måste tränas på. Men hur ska hon veta det. Andra gången i livet. Sista hoppet på 1:30 och därefter sänkning och intag av kompis Kajsa för att få lite gratis galopp hjälp. De kan ösa! Fast då ryker hindren med alla ben också. Avslutade med en promenad med Indra, Kajsa och förlis Nellie nertill läskiga stället och tränade på att gå mellan ladugården och uthuset. Idag var Indra lite modigare, annars brukar Kajsa vara först. Kanske för matte gick bredvid och inte satt på.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrittat lite sakta i två dagar på Tinkern nu, gör lite ont i benet ännu men går att överleva. Indra fick på sig sadel och träns för...
Svar
0
· Visningar
174
Senast: indra2012
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tinker Laura gick jättefint på hopptävlingen idag. Började på 60cm, kanonfint. Sist vi tävlade glömde jag andas, men det kom jag ihåg...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: indra2012
·
Övr. Hund För 1 vecka sedan gick jag och min sambo in på stan med våran 3,5-åriga tik, en cool och världsvan tjej med kanonpsyke, det enda hon har...
Svar
13
· Visningar
5 002
Senast: Zuzzi
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 907
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Mörka fläckar på magen
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp