Indianhästen gör succé på travbanan

Sv: Indianhästen gör succé på travbanan

Undrar hur den kan ha blivit skäck. Det finns väl inte skäckar inom döle och nordsvenska travare :confused: *ropa på färgexperterna* :D

Jorå, jag hade en nordsvensk travare i samma stall som min gamla häst. Han var brunskäck;)

Jag har haft en nordsvensk brukshäst som var skäck, så det måste väl finnas nordsv travare som är skäckar med?

Ja, jag har aldrig sett en skäckig travare eller brukshäst - förutom irländsk cob då.

MissFideli: ehum...splash :confused: Sabino har jag hört talas om men vet inte riktigt vad det är. :D

Fräckt! Fler skäckar till travsporten säger jag! Så man ser skillnad på dem... ;)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) vann 200 000 kr Tog full pott i Bordeaux. Det blev full pott för Robert Bergh i ett lopp i franska Bordeaux på söndagen...
Svar
0
· Visningar
729
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) nu gör hon succé Stefan Melander köpte True Advantage som fölsto. Nu gör hästen succé - och har sprungit in över 400 000...
Svar
0
· Visningar
591
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) Maharajah imponerade på Solvalla. Det gjorde även hans stallkompis Never Again som vann från dödens - och tjänade 125 000...
Svar
0
· Visningar
626
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Aftonbladet) Svenskägda Paus succé i Frankrike fortsätter. På onsdagen tog hon fjärde segern på fem starter och tjänade drygt 300 000...
Svar
0
· Visningar
526
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kallbad
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur