In love with you

Sv: In love with you

Vi har haft tre stycken efter honom. Jag kan sammanfatta dem med stora, snälla, snygga, kapabla och lite sena.
Vår Alfas Abe Lincoln är ju en strulputte av stora mått, men väldigt väldigt kapabel när han fungerar. Vi hade även Livi Cannavaro, som var en underbar individ, och dessutom rätt bra. Tyvärr exporterades han till Belgien av de som vi sålde honom till, och där har han inte fungerat alls. När han exporterades som femåring hade han knatat in 272 000, ingen stjärna, men han hade helt klart haft fler pengar att tjäna om han hade varit kvar i landet och fått vara frisk.

Liknande trådar

• Låst
Relationer Bukefalos har ju funnit bra länge nu och folk har förstås både kommit och gått. Vilka saknar ni? Jag börjar med Domaren. Lite före sin...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Ramona
·
Trav Jag undrar hur man får en travare att galoppera i vagn då han kan galopp i ridningen, från marken osv men i vagn när jag säger kommandot...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Kamomilla
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev aningen förvirrat i dressyrmomentet på Arbottna Horse Show på lördagen. Plötslig rusar nämligen en älg in och levererar en ökad...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Gunnar
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod