Imstagrambilder??

P

prallan

Hur ligger jag in bilder från Instagram då att de syns och inte bara blir länk? Kan från photobucket men lyckas inte från Instagram :cry::p

@prallan Menar du hur du lägger in bilden här på Buke? :) Isåfall kan du gå in på http://websta.me/. Sedan loggar du in på ditt account och klickar på bilden du vill ha så att den öppnas upp. Högerklicka sedan på bilden och välj "kopiera bildwebbadress". Sen klickar du på "Infoga bild"-ikonen här på buke och klistrar in länken :)

11296853_663942633707987_986253236_n.jpg

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka