ImproWin magtillskott?

Alexandra_W

Trådstartare
Är det någon här som provat det, och i så fall vad blev resultatet/vad har ni för erfarenhet?

Och hur osmakligt är det egentligen?

Sv: ImproWin magtillskott?

Jag har inte testat men blev nyfiken :)

Har du hittat någon bättre innehållsförteckning än den här?

Salter av organiska syror, järn och utvalda B-vitaminer: Thiamin B1, Riboflavin B2, Niacin B3, Pantotensyra
B5, Pyridoxin B6, Biotin B7, Folsyra B9, Cobalamin B12

Varför är där tillsatt järn?

Sv: ImproWin magtillskott?

Nej, inte någonstans. De verkar inte vilja avslöja. Däremot framgår halten kalcium och natrium på burken (men för små siffror jag ska se på bild).

Innehållsmässigt känns det ju som "inget speciellt". Men googlar man tycks ju flera ffa i Norge ha bra erf, och finns ju åtminstone en studie som visar effekt

Liknande trådar

Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
988
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
689
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
608
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Jag fick tips om att testa olja till häst för att underlätta med hullet. Jag började med 1/4 dl rapsolja och ökade till 1 dl/dag. Men... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 343
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka