Importera från Island?

M

Mariqa

Kanske fel trå, men jag provar. Nån här som vet ungefär hur mycket det kostar att importera en isis fårn Island? :confused:

runt 15-17.000:- TROR jag.. har inte summan i huvudet.
det beror nog på lite vilket tillvägagångssätt man använder sig av oxå, om man går via handlare och så vidare.

men gå in på frostimports hemsida och kika, du får nog några svar där.

är du inne på att importera? jag har funderat på det, men inte iår! :)

oki va bra då vet jag!
njaa kanske. Ska dit o jobba i sommar o man vet ju aldrig om det "råkar" följa med en hem :angel:.. kan ju vara bra att veta då :idea: :smirk:

Fast det ser ut som om dessa priser är lite inaktuella, för har jag förstått saken rätt så har importpriset ökat de senaste månaderna. Säger en säker källa, som importerar regelbundet.

Skillnaden i pris på den sista importen mot före jul, var tydligen väldigt stor ökning sett.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 318
Kropp & Själ Okej, jag måste ha glasögon. Och jag vill veta kostnad mellan tummen och pekfinger. Jag förstår att bågar är en kostnad och glaset en...
2
Svar
32
· Visningar
586
Gnägg Visste inte vilket forum jag skulle posta i, så jag provar här. Jag försöker hjälpa en person från Irland som sålde sin häst till en...
Svar
1
· Visningar
800
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 009

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka