Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon som vet om de blir någon sån i år?? Jag har försökt hitta info på förbundets hemsida men hittar inte nått?(kanske e blind men )
Skulle ju behöva veta lite regler och anmälning av lag osv...
Den brukar alltid komma ut väldigt sent så det finns gott om tid än. Men du kan vara nästan säker på att omgångarna blir Tranemo, Mariestad och final på Ljuslingsbacken.
har hört att beslutet inte är taget än om när och var! men vet inte riktigt vilket datum än.. Tror dte skulle disskuteras om hur vida de nya reglerna påverkar cupen.
dock är jag inte helt hundra på detta!
Jag o Norpan vill vara med! Men du får ju vara lagledare å hålla koll åt oss nybörjare! Emelie på Sackir o Åsa med Fia! He he he he blir det detta laget blir det hur kul som helst!
Trädgård & Växter Funderar på en vintersådd av något. Blir taggad av tråden och fyller år om inte länge, har önskat mig ett sånt där mini växthus som...
Ekonomi & Juridik Jag kan ju som jämförelse berätta att jag betalar 1000 kr (plus förbrukad mängd hösilage och spån) för boxplats i litet stall på landet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.