Illuster Cup?

norpan85

Trådstartare
Någon som vet om de blir någon sån i år?? Jag har försökt hitta info på förbundets hemsida men hittar inte nått?(kanske e blind men:p )
Skulle ju behöva veta lite regler och anmälning av lag osv...

Sv: Illuster Cup?

Den brukar alltid komma ut väldigt sent så det finns gott om tid än. Men du kan vara nästan säker på att omgångarna blir Tranemo, Mariestad och final på Ljuslingsbacken.

Du kan alltid kolla på www.ljuslingsbacken.com

Okej!! Tack =)
Tänkte jag skulle försöka få ihop ett lag nämligen
Ska ni ha något lag??

har hört att beslutet inte är taget än om när och var! men vet inte riktigt vilket datum än.. Tror dte skulle disskuteras om hur vida de nya reglerna påverkar cupen.
dock är jag inte helt hundra på detta!

Jag o Norpan vill vara med! :bump::bump: Men du får ju vara lagledare å hålla koll åt oss nybörjare! Emelie på Sackir o Åsa med Fia! He he he he blir det detta laget blir det hur kul som helst!:D:D

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 396
Senast: KesoNeso
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
898
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 268
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka