Illusion 528

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Bankerspretta
  • Startdatum Startdatum
Sv: Illusion 528

Jag har haft en sto efter Illusion. Hon föddes 1982 och vi tog bort henne 2007, så hon blev 25 år (vilket ingen trodde när dom såg henne - hon var vacker in i det sista).
Hon var mörkfux med stjärn och 4 strumpor.
Hon var "bara" 160 cm hög.... ingen gångartshäst precis men en bra "hobbyhäst" dvs gjorde bra ifrån sig i lätta klasser.

Vet du nån avkomma som fortfarande "är i bruk"? Som man kan se på nån hemsida?

Jag har en valack efter Illusion som fortfarande är "i bruk" ;)
En toppenfräsch kille med lätta fina gångarter och mycket go!
Han älskar att arbeta och känns inte som en dag över 10 varken till sätt eller ridning trots sina 18 år! :) En underbar kille med hjärtat på rätta stället, en riktig gentleman! <3

Här kommer lite bilder på oss från i somras!

32058173.jpg

32058475.jpg

Piruett
32058175.jpg

Tramp
32207602.jpg

Passage
32058189.jpg

Mvh Sophie

Kände en valack på närmare 180 e. Illusion. Men det är mer troligt att han fick storleken av sin mor som lämnade fler stora avkommor. :)

32217930.jpg

illussa -92.
ue urbino. fin dam som lämnat några avkommor, bland annat en efter hip hop.
jag hade henne som foderhäst, främst till körning.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 888
Avel Detta är förutsättningarna: Jag har en hingst med något annorlunda färg som är född 2014, egen uppfödning efter föräldrar med stamtavla...
Svar
6
· Visningar
1 852
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 352
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
1 067
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka