Il Natrio van de Zwartbleshoeve?

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Är det någon här som har någon bild på denna ridponny hingst? Hittar nämligen inte så mycket på google..
Han är född 2004 i Belgien, godkänd i Nordrhein Westfalen, stor D-ponny, brun åt det lite "guldigare" hållet, svart man och svans. Stam E: Topnatrejo U: Jolys Ulrike UE: Kantjes Norman.
 
Jag vet inte om det fortfarande är aktuellt, men han står och stod när du la ut denna på Mälarhöjdens ridskola och är nu valackO_o Vet att det är han då denna ponny också är född 04, importerad från Holland och är brun-röd-guldig med xvart man och svans. Har blid, men kan tyvärr inte skicka..
 

Liknande trådar

Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
934
Senast: viltmilla
·
Avel Har inte bara lyckats kära ner mig i en stor KWPN herre, utan nu också i en överväxt korsningsponny :angel: Det är som sagt en...
Svar
9
· Visningar
2 250
Avel Är det någon här som är bra på new forest stammar? :) Idag red jag nämligen en jättefin new forest ponny :D Det är ett sto, brun med...
Svar
5
· Visningar
1 268
Q
Avel Hallo allesammans! Jag är inte så hej på det här med färger (andra än typ vanlig brun,svart, fux och skimmel) och därför har jag en...
Svar
11
· Visningar
1 442
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp