Iiiiiiiiiiih!!

C

C_V_B

Är det bara jag som är EXTREMT hoppsugen? :cry:
Pålle får inte hoppas pga av att han har nått i bakbenen och jag är såå sugen på att hopptävla nuuu! Eller hoppa clear round eller vad som helst... :love: Fast självklart går pålles bästa i första hand så det är väl bara att bita ihop och vänta... Vi får stå ut tillsammans helt enkelt och försöka träna på dressyrbiten sålänge, bra tillfälle antar jag.:p
Dock hoppade vi hela 50 cm (!!! :rofl::p) i torsdags, han var helt galen och bara drog iväg. :love:

Nån som har nått tips hur man ska lyckas hålla ut? :p

-onödig tråd-

Sv: Iiiiiiiiiiih!!

Jag också!!! Eller jag är otrooooligt ridsugen överhuvudtaget... har inte ridit på två månader och det dröjer nästan två månader till innan jag kan rida igen eftersom jag inte är hemma. :cry:

Ajdå, det var ju nästan värre :eek: Men det finns väl hästar i överflöd på Irland? ;) :love: (Antar att det är där du är)

Jo, det gör det säkert... ;) Men jag gör mitt examensarbete så har inte så mycket tid, men har väl tänkt att jag ska försöka hitta ett stall så får väl se.

aha oj oj, då har du nog myycket att göra kan jag tänka mig :eek:
aa du får leta upp nått trevligt stall, du vet väl att dem bästa hästarna kommer från just Irland? :love: :bump: :banana:

Jo, det är rätt så mycket... det skrivna arbetet ska vara runt 50 sidor. :eek: Men sen så är man lite lat också. :angel:

Jo, irländska pållar är väldigt fina, polishästarna är liksom :love: :love:

Liknande trådar

Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 854
Senast: vtok
·
Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
5 129
Senast: Unafraid
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 036
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Varning långt och negativt inlägg. Jag blir så ledsen. :( Jag slutade förra året mitt hästjobb pga en incident och blev då timvikarie...
2
Svar
23
· Visningar
2 158
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar