Iiiiihhhhhhh

Gnist

Trådstartare
Ren och skär glädje/skryttråd :banana:

Blev uppringd av en mkt känd person inom uppfödning av björnjagande hundar i Finland idag och det verkar som om Cujos suveräna egenskaper på permobjörnen spridit sig över till grannlandet i öster :D :banana:

Om allt går som planerat, så kommer lilleman att åka över nästa år och gå anlag på frilevande björn, eftersom han inte kommer att hinna bli färdig med rabiesvaccinering och den efterföljande provtagningen för att se om han utvecklar tillräckliga antikroppar innan jaktsäsongen på björn är slut för i år i Finland.

Gissa om vi ser fram emot hösten 2009 :cool:

Planen blir nu att satsa på SJ(LÖ)CH i år och sedan åka över till Finland för prov och björnanlaget nästa höst :eek: :bump: :eek:

Sv: Iiiiihhhhhhh

Åh,vad kul:laughGRATTIS!!!!
Läste din förra tråd när han var så duktig.:banana:

Hm, jag förstår som älgen inte mycket av det du skrivit men ja, GRATTIS! :D

Grattis! Gud vad roligt:banana:

Det där med rabiesvaccineringen är störigt... Köpte en valp i Finland som "fastnade" där, bara pga den där vaccineringen.

Uppdatera oss sen bara!:)

Gilly

Den var över 12 veckor då? Innan den åldern behövs ju ingen vaccinering. Bara dispens från sjv och det är inga problem att få.

--------------------

I övrigt:

Givetvis kommer ni att uppdateras med hur prov och annat går längre fram o höst och förmodligen även om hur det går nästa år ;)

Ja Grattis:bump:

Men lägger mig till den skaran som inte fattar hälften;)

Den var över 12 veckor då? Innan den åldern behövs ju ingen vaccinering. Bara dispens från sjv och det är inga problem att få.

Precis.... Bestämde oss precis i den åldern att allt körde ihop sig...

BTW så såg jag dig på Robsoft-forumet idag:D

Gilly

Grattis, grattis! :bump:
Förstår inte heller så mycket mer än att det måste vara jättebra och att du förtjänar många grattis och hoppande gubbar! :bump:

Ni är bara underbara som har förmågan att glädjas fast ni egentligen inte vet vad jag är så lycklig för :love:

Helt suveräna :bow:

Om ni kollar denna tråd, så kanske det klarnar lite vad det handlar om i alla fall ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka