I

Import

Hej, nu skriver jag ännu en tråd. Är inte så "populär" än. Om jag skriver så blir jag för det mesta ignorerad... Är det någon annan som blir det? :cry: Vad ska jag göra :cry::cry::cry::cry:

Och sen vad menas med Krypre, Springare, Galaxhoppare och allt vad det nu heter och står som står under bilderna? *osäker* :confused:

Och vad menas med taggar? :o

Sv: Ignorerad

Läs lite längre upp på denna sida, i en nålad tråd hittar du svaren på flera av dina frågor.

Japp som ny så blir man ofta ignonerad - men knappast avsiktligt.
Ett sätt att få svar är att vara otrevlig - det har en del testat - men då uteblir svaren efter ett tag iallafall.

Ge inte upp - skaffa dig en avatar som syns (igenkänningsfaktor)- svara klokt och diskutera det som du tycker är intressant.
Så ger det sig.
Det är ju faktiskt så att ingen har skyldighet att svara på alla andras inlägg.

Det är inte "popularitetsfaktorn" som gör att man får svar i sin tråd, det beror på hur intressant ens tråd är, vilket underlag den ger till en diskussion.

Helt krasst: skriv om intressanta saker, så får man svar.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur