Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
http://www.youtube.com/watch?v=U1oJQS4UBx8
Herregud!! Den här har jag inte hört! Det här var ju riktigt fruktansvärt!
det får ju framtiden utvisaHan kommer att ha ett gäng hits. Men finns han kvar om några år? Det är fortfarande min fråga.
Jag finner Eriks röst tilltalande. Jag tycker inte han är tråkig. Jag tycker att han är fantastiskt duktig och en mycket intressant artist.Men hur mkt Erik än är en mkt skickligare sångare tekniskt så kommer han ändå aldrig att ha någon tilltalande röst för den föds man med, han har en lika tråkig röst som allt annat med honom.
Ja, den är fantastisk. Nåt allvarlig tokigt är det om man inte hör hur illa det skär sig i den.
Nåväl. Han är inte den förste att göra sig en hit trots svag sångbegåvning. Han har charm, utseende (vilket jag inte ser men jag är ju gammal ) och en hyfsad budget för jobbet.
Han kommer att ha ett gäng hits. Men finns han kvar om några år? Det är fortfarande min fråga.
Hahaha - jag har verkligen inga planer på att sjunga offentligt. Enligt vissa har jag en skapligt trevlig röst, men inser själv att jag är i det närmaste tondöv Om kravet för att få uttala sig skulle vara att man kunde bättre själv skulle det uttryckas få åsikter om något alls.
Om han inte klarar att sjunga med medhörningen - hur kom det sig att flera andra klarade det alldeles utmärkt i början av programmen? Han hade ju problem hela vägen.
Nåja, jag bryr mig inte om huruvida Kevin hade tekniska bekymmer eller inte. Däremot kan vi väl konstatera att årets idolvinnare väcker rätt heta känslor?
Klicka på bilden
[...]
Inte illa pinkat för någon som inte kan sjunga.......