IdiotZeemee

Z

zeemee

Nä, nu pallar jag inte försöka mer! Jag erkänner, jag är urkorkad när det gäller hemsidor.
Försöker skapa ett fotoalbum på nätet så jag kan lägga upp bilder här, men det går inte! Har sökt på det här forumet, men jag fattar ändå inte. :(

Hjälp mottages tacksamt.
 
Jag är totalt förälskad i JAlbum och tycker det är bättre och snyggare än alla färdiga fotoalbum på nätet. Om du sedan vill bygga en hemsida så är fotodelen redan klar :)

Så här gör du:

1. Skaffa dig ett hemsideutrymme t.ex. på passagen. Obs, på passagen kan du inte direktlänka dvs visa bilder direkt i forumen. Vill du kunna det tror jag tripod.spray fungerar.

2. Ladda ned JAlbum.

3. Skapa ett album, mycket enkelt. Läs gärna min minimanual.

4. Publicera. Behöver du hjälp att fylla i fälten under fliken publicera hojta till :)

/Soapbubble
 
Absolut! :)

Nu har jag ställt mig in en smula hos datakillen på jobbet med, så jag får nog hjälp där med! :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
944
Senast: Cattis_E
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 267
Senast: kamomillo
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
407
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp