Idiotgranne

coolia

Trådstartare
Nu är jag faktiskt sur. Vissa ska inte ha hund. Min granne har låtit sin hund pinka ner min trapp! Det är en stor gul fläck på min trapp. Grannen är annars bra och trevlig, men detta var trist. Antagligen är det grannens barn på 9 år som har låtit hunden kissa. Deras hund vill alltid gåf ram till vår ytterdörr och skälla när de går promenad.

Sv: Idiotgranne

Det är väl bara att vänligt berätta för grannen att du önskar att hunden i framtiden kissar på nåt annat ställe.

Eller vad ville du med tråden?

Häll en hink vatten och klorin på fläcken, knata över till grannen och be dom vänligt att rasta hunden någon annanstans, och släpp det sen.
Förhoppningsvis var det första och enda gången det hände. Och barnet hade kanske inte vett att hindra hunden?
Om om de nu var barnet som rastade, så vet nog inte husse/matte om det som hänt.

* Jenny *

Jo, du har så rätt. Jag var bara trött och irriterad i morse när jag skrev:o

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 278
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 339
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 113
Senast: Liran
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 705
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka