Idioter till hundägare!

L

liten82

Gick till affären med Lewa och Midas tidigare idag, binder dom utaför för att gå in och köpa en dricka (man ser hundarna inifrån affären).
När jag står i kön så ser jag en kille komma med sin hund, och går fram och binder fast hunden I SAMMA (:eek:) stolpe som jag satt fast mina hundar...
Hur dum får man vara?!?!

Nu är ju båda hundarna förvisso väldigt snälla, men Midas blev sur när den nya hanhunden försökte uppvakta Lewa, som för övrigt inte alls ville bli uppvaktad..:crazy:

Jag struntade givetvis i drickan och skyndade ut istället, vid det laget hade hundägaren insett att det kanske inte var så smart att sätta hunden i samma träd, så han försökte trassla lös sin egen hund, vilket inte var så lätt.
Så jag kopplade lös mina hundar så dom kunde komma därifrån varpå jag frågade han vad han tänkte med?!
"Ja, men hunden tycker inte om när jag binder honom utanför så jag tänkte att han skulle få sällskap..." :eek:

IDIOT!!!

Sv: Idioter till hundägare!

:rofl:
Man upphör aldrig att förvånas!

Hade ju varit kul om din tik hade varit i höglöp och de lyckats få till det lite snabbt där:D

Hade ju varit kul om din tik hade varit i höglöp och de lyckats få till det lite snabbt där:D

Oj, då vet jag inte vad jag hade gjort:eek:
Det är ju inte ens min tik utan Midas och Eyas uppfödare ägern henne, hon är avelstik...
Samtal till uppfödare:
Jo, du.. ehh, de är så att Lewa har valpat.. Tror att det är Kelpie-stövar-Rottweiler valpar, men dom är såååå söta :angel::D

Jösses :crazy:
Mycket ska man "höra" innan "öronen" åker av *skakar på huvudet*

:eek: :rofl: Oh my God, han kan inte haft mycket innanför pannbenet !

:eek: :rofl: Oh my God, han kan inte haft mycket innanför pannbenet !

Näe, verkligen inte!!
Tur att det inte var grannens 2 Alaskan Malamute som satt fast där istället för mina hundar, då hade den här stan haft en hund mindre vid de här laget :crazy:

Liknande trådar

M
Övr. Hund Vi har haft hund innan som ni kanske vet. Idag har vi inte det. Våra grindar står alltid öppna nu när vi inte har hund längre. När jag i...
2
Svar
26
· Visningar
3 604
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Eller... vad är det med folk?? Ännu en tråd om puckade människor med hund alltså. Jag har själv varit väldigt förskonad från sådana och...
2
Svar
36
· Visningar
3 928
Senast: ebba85
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 018
Senast: Disen
·
Övr. Hund I morse tidigt som attan var jag ute med min lilla hund eftersom hon mådde dåligt. Hade henne okopplad eftersom vi inte skulle gå någon...
2
Svar
27
· Visningar
1 951
Senast: Saybia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka