Identifiera målning?

Mabuse

Trådstartare
Allvetande Buke! Jag skulle behöva hjälp med att identifiera en målning. Den syns i den här videon, där den hänger på väggen till vänster. Tyvärr är den inte så tydligt att man kan se texten under målningen, och jag har försökt bildgoogla kvinnor på strand etc utan framgång. Är det någon som känner igen målningen och vet vad den heter och/eller vem som har målat den?

Allvetande Buke! Jag skulle behöva hjälp med att identifiera en målning. Den syns i den här videon, där den hänger på väggen till vänster. Tyvärr är den inte så tydligt att man kan se texten under målningen, och jag har försökt bildgoogla kvinnor på strand etc utan framgång. Är det någon som känner igen målningen och vet vad den heter och/eller vem som har målat den?

Jag är tyvärr inte särskilt allvetande inom konst, men bildgooglade och fick fram Picasso - Bathers, 1918.

Liknande trådar

Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
309
Senast: MiaMia
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 872
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka