Idé tråden!

E

Equiinox

Tjoo! Har ingen aning om ifall det redan finns en sådan här, isåfall får ni gärna länka! :laugh: Tyckte hur som hellst att en sådan här tråd kunde behövas! Har läst om många som behöver hjälp med ideér, vad ska dom hitta på? vad kan man lära hästen? vad gör ni med era hästar?

Sådant får ni nu gärna dela med er av här! :D

Sv: Idé tråden!

Kan börja lite smått; idag började jag träna in ett nytt 'trick' med min häst! När jag gör ett slurp ljud så slickar hon sig om munnen! :laugh: hihi

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
252
Senast: Lavinia
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 248
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
97
Senast: Badger
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 305
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA