- Svar: 34
- Visningar: 2 196
Jag pratade med läkaren igår och pratade om massa saker som jag hade skrivit som jag fick tips från några här. Och kanske inte blev att hon fattade allt jätte bra hur jag menade men lite mer iallafall. Så det att jag vill ha en plan och mål och så verkade hon fatta. Och att min vikt har gått upp lite nu så hon tyckte att jag skulle få ha permison eller vad det heter. Så ska äntligen ÄNTLIGEN få åka härifrån ett tag! Men får inte göra nåt typ träning eller gå mycket eller nåt sånt. Men ska iallafall få idag efter lunchen. Så ganska snart! Men jag vet inte vad jag vill göra. Känns som sååå länge sen jag fick välja nånting så jag kommer inte på nånting bara för det. Men ja kan åka till stallet och träffa ponnysarna om jag vill. Eller åka hem och vara hemma bara. Eller hälsa på nån. Så vet inte vad jag ska välja men har iallafall bestämt mig att jag SKA klara alla måltider idag och inte få typ nåt utbrott eller båt utan att det ska bli en bra dag idag.
Sen också så sa läkaren att dom skulle kolla för hon tyckte att jag ska gå på dagvård sen när jag inte måste vara här längre. Så skulle kolla när jag isåfall kan börja där. Men ja det kanske är jätte långt kvar men att iallafall så vet jag vad planen är nu. Men dom kan inte bestämma nu när jag inte ska vara här längre för beror på hur jag mår och sånt. Men tror hon också fattade det att jag typ inte har nån mottivation för hon tyckte det är viktigt att jag ska få planera in några andra saker också och ha permison.
Så det är typ planen nu och att jag ska ha en lista på minst fem saker som jag kan göra om jag har ångest. Som typ pussel och korsord och sånt. Så ska göra den listan också idag om jag kommer på saker.
Sen det om han som jag skriver med som är både snäll och äcklig så ska jag blocka han men har inte bestämt ifall jag ska berätta för nån vuxen än. Men isåfall tänker jag nog göra det imorgon för vill inte typ riskera att förstöra idag.
Sen också så sa läkaren att dom skulle kolla för hon tyckte att jag ska gå på dagvård sen när jag inte måste vara här längre. Så skulle kolla när jag isåfall kan börja där. Men ja det kanske är jätte långt kvar men att iallafall så vet jag vad planen är nu. Men dom kan inte bestämma nu när jag inte ska vara här längre för beror på hur jag mår och sånt. Men tror hon också fattade det att jag typ inte har nån mottivation för hon tyckte det är viktigt att jag ska få planera in några andra saker också och ha permison.
Så det är typ planen nu och att jag ska ha en lista på minst fem saker som jag kan göra om jag har ångest. Som typ pussel och korsord och sånt. Så ska göra den listan också idag om jag kommer på saker.
Sen det om han som jag skriver med som är både snäll och äcklig så ska jag blocka han men har inte bestämt ifall jag ska berätta för nån vuxen än. Men isåfall tänker jag nog göra det imorgon för vill inte typ riskera att förstöra idag.