Idag har jag premiärkört

biffen

Trådstartare
... vår nya häst!

Det är säkert 15 år sen jag satt i en rockard, men åhh vad kul det är:D !

Pålle är en kallblodstravare o snäll men PIGG att köra. Han har några slantar på kontot insprungna o det märks att han har viljan att röra på sig. Allt gick bra, inga problem att reglera hastigheten heller (även om han helst ville ge järnet mest hela tiden - han ville tom vända o ta en repa till..).
Nu har vi inga som helst planer på att starta honom igen, han är 12 år o ska främst vara allround/familjehäst. Nu ska jag lära guben att köra häst- det ska bli så skoj! :banana:

Sv: Idag har jag premiärkört

Mysigt!

Sen får ni skaffa en flakvagn så ni kan ge er ut på riktig långritt :idea:

Liknande trådar

Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
12 440
Senast: Mirre
·
Körning För ca 4 årsen körde jag in min sadelbräda. (american saddlebred.) Målet då,,, KANSKE någon tävling NÅGON GÅNG. Idag är han 8 år...
Svar
9
· Visningar
1 967
Körning Lite körfeg 'kärring' är på jakt efter en rockard (tror jag) med 'utsikt' och lätta att kliva i och ur.. Frågan är vilken ska jag...
Svar
12
· Visningar
2 649
Senast: agtatoon
·
Körning Jag har blivit väldigt intresserad av körning, tycker det är jättekul och det inspirerar mig mycket :) Men just nu är det på nivå...
Svar
10
· Visningar
2 270
Senast: cowgirl73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III