Idag har jag köpt en wintec pro jumping sadel med cair..

F

furreburre

Någon som har en likadan?
Hur är den att rida i och så?

/lottch :bow:

Kan du inte berätta hur du upplever den när du rider? Både i markarbetet (dressyr) och hoppningen? Jag velar om det ska bli en sådan eller en "traditionell" Wintec. Funderar på om man inte blir för fastklistrad i Pro´n...Berätta allt!!! PM'a gärna.

//Alice

jag betalade 6000:- inklusive frakt och postförskott. Helt ny sadel till ett bra pris!

oh! vilket sammanträffande. Jag köpte också en sådan idag.. har inte ridit så mkt i den (man fick bara prova utan stigläder eftersom de är nya) men den är otroligt skön att sitta i o hästen verkar gilla den eftersom den är så otroligt lätt!!

jag fick betala 5700:- för min o då fick jag med ett ursnyggt sadelöverdrag också!

Kanske kan fixa bilder :) vad har du för färg på din?

Har en close contact som jag tycker är ok.
Vill dock ha en Butet :)

men än så länge fungerar den bra på min 4-åring och han trivs som fisken i vattnet. har blivit fint musklad!

coolt! :D *måste vara ödet*
min är svart, skulle egentligen velat ha ljusnrun färg, men hade inte råd att köpa ett nytt ljusbrunt träns.. :smirk:
Skulle vara jätte kul med bilder och så, se hur den ligger på hästen! min kommer ju som sagt inte förrän om 13 dagar... :(

/lottch

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Tora
·
Utrustning Nya djuret har fått en Wintec pro dressage utprovat. Trevlig sadel som vi båda trivs i. Börjar dock bli sugen på en hoppsadel också och...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej! Vi har precis köpt en ponny till dottern, men då den kommer från ett försäljningsstall så får vi ingen utrustning med. Och nu ska...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 214
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2