Idag fick jag en chock.

FannyN

Trådstartare
Sonen visade bilder som han fått på sms, av sina klasskompisars mammors dildosar.
Jag menar någon måtta får det ju vara. De är just nu inne i en riktig flamsig sexfixerad period och eftersom jag och min son pratar om det mesta så är det ingen hejd på hur många felaktigheter jag får rätta till. Det är ingen hejd på informationen om de andra föräldrarnas sexliv heller.men idag var banne mig måttet rågat och vi hade en lång och bra disk.om integritet och privatliv öht.

Frågan är om han lärde sig något eller om jag numera bara blir ovetande?
 
Sv: Idag fick jag en chock.

Oj, det var djupt in i garderoberna de ungarna går :eek:

Jag skulle personligen ta kontakt med föräldrarna i den klassen och dskutera hur man bäst löser det här, för ett problem tycker jag nog att det är! Jag skulle bli oxtokig om min son skickade bilder på min delfin till sina kompisar!!!
 
Sv: Idag fick jag en chock.

Finns det någon "säker" period som barn låter bli sånt?

Jag hade glömt att jag hade en viss liten leksak (ingen dildo eller något som ser "snuskigt" ut men klart sexinriktad i jellymaterial) och hade absolut ingen koll på var den fanns ifall jag skulle kommit ihåg den :D Vi har haft ett förträngt hörn med till största delen ouppackade flyttlådor i en förrådsdel av sovrummet :p

Men rätt som det var hittade jag den som skatt med tuggmärken hos två-åringen :o

Och sedan hjälpte det inte var jag gömde den för 5-åringen hittade den.

*sönderlekt och kastad* :cool:
 
Sv: Idag fick jag en chock.

Haha, jag kan inte låta bli att fundera över hur samtalet med föräldrarna till sms-ungarna skulle kunna låta :rofl: "Jag tror att din dildo har hamnat på foto i min sons mobil"..."Ni tror inte att ni skulle kunna lägga undan era sexleksaker på ett bättre ställe?"

(kunde inte låta bli. Jag förstod vad som egentligen menades med att prata med föräldrarna).
 
Sv: Idag fick jag en chock.

Jag hade nog också fått en chock! De bilderna har ju inte i sonens mobil att göra... :crazy:

Hur chockad jag blivit beror nog på barnens ålder. Hur gammal är sonen?
 
Sv: Idag fick jag en chock.

Haha, jag kan inte låta bli att fundera över hur samtalet med föräldrarna till sms-ungarna skulle kunna låta :rofl: "Jag tror att din dildo har hamnat på foto i min sons mobil"..."Ni tror inte att ni skulle kunna lägga undan era sexleksaker på ett bättre ställe?"

(kunde inte låta bli. Jag förstod vad som egentligen menades med att prata med föräldrarna).

:D

Vi hade samma fundering... :angel:
 
Sv: Idag fick jag en chock.

Men hör inte det där lite till i den åldern? Vi hittade dock aldrig något intressant mer än kondomer som man blåste upp eller fyllde med vatten.

Och sen fanns ju inte kamera mobiler då och man hade inte mobil själv då heller.
 
Sv: Idag fick jag en chock.

Han går i fyran....
Att intresset finns det vet vi ju... ;)

Det jag skulle reagera på är att det blir konstigt att gå hem till dessa kompisars föräldrar. Har man samma respekt (vid t e x tillsägelser) för Kalles mamma, när man sett hennes sexleksaker...? :crazy:

Jag jämför lite med om en lärare/lärarinna varit porrstjärna (Jo, jag vet att det är skillnad). Tar det fokus från vad som sägs?

Spånar...

/FG

PS: Men visst är det bra att han pratade med dig om detta! :)
 
Sv: Idag fick jag en chock.

Har man samma respekt (vid t e x tillsägelser) för Kalles mamma, när man sett hennes sexleksaker...? :crazy:

Jag jämför lite med om en lärare/lärarinna varit porrstjärna (Jo, jag vet att det är skillnad). Tar det fokus från vad som sägs?

Jag hoppas verkligen att man fortsätter ha respekt för människor, oavsett hur deras sexliv ser ut! Om inte, så är ju detta ett bra tillfälle att lära sig det!

Det är nog vi som är inskränkta i det här fallet. För ungarna är det förhoppningsvis naturligt att föräldrarna har ett sexliv, och det påverkar inte alls respekten.
 
Sv: Idag fick jag en chock.

Oj, det var djupt in i garderoberna de ungarna går :eek:

Jag skulle personligen ta kontakt med föräldrarna i den klassen och dskutera hur man bäst löser det här, för ett problem tycker jag nog att det är! Jag skulle bli oxtokig om min son skickade bilder på min delfin till sina kompisar!!!

Delfin? Alltså, varför har alla djur till dildos? Känner en känd skådespelerska som har en and... hur upphetsande kan det vara??
 
Sv: Idag fick jag en chock.

Delfin? Alltså, varför har alla djur till dildos? Känner en känd skådespelerska som har en and... hur upphetsande kan det vara??

Jag tror att det kan vara många som tycker att sex och djur är lite "kinky", eller vad man ska säga. Dels är det väl för att djur har ett mer "öppet" sexliv än vad vi har, och så anser dom flesta att djuren står under oss i rang.
Finns ju det här med kaniner bland annat. Mr rabbit... :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp