Idag är det dags!!

M

Minime

:banana: Idag ska vi ä n t l i g e n hämta LINUS!! :banana:

Bara Charlie är snäll med honom... :( Han har blivit MKT lugnare nu sen kasteringen, men han är ju endå kungen i huset :smirk:

Även att MIN Linus är goast av alla syskonen! Alla som hälsat på honom vill ha honom, men han är bara min! :D :banana:

Ahh!! Pirr i magen! :D

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Idag är det dags!!

Åh, gud vilken söt kissemiss. :love:
Själv har jag fem stycken nyfödda kattungar hemma i en låda´, jag bara väntar på att de ska bli sådär söta och lurviga som din. :)

Mm, det är en stilig grabb. Fast han är ju lite äldre nu... :love:
Jo, men tänk va hemskt när dom ska flytta :cry: eller ska du behålla alla!? :D

Jag ska behålla en, en hel beige. Jag vill ha en hane, för jag har redan en hona. Men båda ska kastreras.
Han ska heta Pimme (för att jag älskar Joakim Thåström) :)

Åh! Beiga är fina, fast naturligtvis är mina gråingar finast! :love:

Nu är han hemma btw!! Stämingen är...spänd. Linus är kvar i transportburen och Charlie tassar runt lite och morrar

Liknande trådar

IT & mobiler jag ska köpa en ny dator (ä n t l i g e n!) men har ingen kunskap alls om datorer. Jag avskyr att fråga de som jobbar i databutikerna...
Svar
19
· Visningar
1 245
Senast: lisa412
·
Hundträning Hej! Ska väl göra en lång historia ganska kort. Endel kanske vill ha hans historia för att förstå hunden. Tog hem en gnutta jobbig...
Svar
6
· Visningar
6 909
Senast: dpmatte
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 746
Övr. Hund Pappa har haft brukshundar sen Eldkvarn brann ungefär. Men med stigande ålder tycks hans blödiga gener helt löpt amok. Om vi tar tre...
Svar
8
· Visningar
1 418

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka