H

Hannahbal

Ska ut med Mira på landet för första gången om drygt en vecka ungefär. Tänkte att jag skulle fixa en ID-bricka till henne ifall att något skulle hända, och skulle vara ute i någorlunda god tid. Jag tänkte att det borde väl inte ta längre tid än för andra varor att få hem. Gick glatt in på flera olika sidor och insåg snabbt att antingen är det ca 14 dagars leveranstid eller så är de svindyra med 7 dagars leveranstid.

Har ju ingen lust att vänta på en liten ID-bricka istället för att åka ut till landet så fort som möjligt, men samtidigt skulle jag må så dåligt om något faktiskt skulle hända och hon inte hade någon på sig.

Min fråga blir då: Någon som vet en online-shop med ID-brickor och någorlunda snabb leverans eller en affär i Stockholm där man kan få en bricka graverad på plats och inte behöver skickas på posten?

Sv: ID-bricka

Köp ett smalt halsband med en liten adresslapp i tills du hunnit få en ID-bricka:idea:

Var och varannan hundshop här nere har ID-brickor för gravering "på plats". Hundra kronor betalade jag för min, det fanns billigare, men jag ville ha en lite större. Innan dess har jag beställt från idbrickor.com som jag tycker är både billiga och snabba.

Jaha, då är cet väl bara att börja ringa runt då! Har inte stött på någon hittills, men s har jag ju inte frågat heller.
idbrickor.com stod det skulle ta ca 14 dagar, annars var det därifrån som jag hade tänkt köpa brickan.

Kanske får bli en nödlösning i form ID-tub istället, men det är ju inte i närheten så stiligt som en bricka;)

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 058
Senast: shia
·
Hästvård Detta kommer bli ett långt inlägg men jag behöver verkligen bolla tankar med Er och höra Era åsikter om min och min hästs situation...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 081
Senast: Magica
·
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå...
2
Svar
35
· Visningar
5 110
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka