K

KajsaL

En liten undran bara..
Kan man se om någon har valt att ignorera en?
Som man tidigare har messat med alltså?

/Kajsa
 
Nej det går inte!
man får det som en otrevlig överaskning.
 
Nej de kan du inte men om denne personen alltid är offline och inte svarar när du skriver så kan du nog börja ana ugglor i mossen..
 
OK. Men om amn som jag skrrev ovan kan se när personen är online? för om man vore blockerad kan man tyckaatt man inte kunde se det?
 
Jag vet många som slarvar med att byta sin status från 'online' till 'offline', 'away', 'busy' eller något annat lämpligt, när de lämnar datorn eller är upptagna med något så de inte har tid att svara.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
12 426
Senast: Araminta
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
764
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Det är en väldigt bra funktion, men inlägg som citerar ignorerade inlägg syns och blir väldigt irriterande i läsflödet. Borde inte även...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
16 864
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ ”Du kan bara få din sjukresa betald om du har valt att söka vård i den region där du är folkbokförd. Om du på egen hand väljer att vända...
Svar
6
· Visningar
508
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp