K

KajsaL

En liten undran bara..
Kan man se om någon har valt att ignorera en?
Som man tidigare har messat med alltså?

/Kajsa

Nej det går inte!
man får det som en otrevlig överaskning.

Nej de kan du inte men om denne personen alltid är offline och inte svarar när du skriver så kan du nog börja ana ugglor i mossen..

OK. Men om amn som jag skrrev ovan kan se när personen är online? för om man vore blockerad kan man tyckaatt man inte kunde se det?

Jag vet många som slarvar med att byta sin status från 'online' till 'offline', 'away', 'busy' eller något annat lämpligt, när de lämnar datorn eller är upptagna med något så de inte har tid att svara.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
276
Senast: sweep
·
IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
484
Senast: AlinaT
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
427
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka