Ibland har man tur!!!

Sv: Ibland har man tur!!!

Åh, nej! Jag som hoppades så...

Jag beklagar sorgen. (Det låter platt, men tro mig, det kommer från hjärtat!)

Å nej! Har följt tråden och känner med dig! Han har inte ont längre och kommer aldrig mer att ha det, försök tänka på det när det är jobbigt. Massor av tankar och kramar till dig!

Lider med dej, det är så fruktansvärt hemskt, det är sådant här som bara inte får hända:cry:

Skickar massor av tröstkramar till dej i din sorg:cry:

KL

Min kompis häst hade precis likadant som hennes häst och han gick inte att rädda men jag ville inte skriva det i början an tråden. Det lät för grymt.
Tröstkram i alla fall.

Men nej....det var INTE så här den här tråden skulle sluta (jag som hållit tummarna).Tycker synd om dig....:cry:

Jag beklagar.:(
Väldigt tråkigt att blev så här för din häst, jag hoppades på det bästa in i det längsta för dig och din pålle.
Styrke kramar till dig!

kl

Styrkkramar. Men nu lider inte din häst mer iaf. Hoppas allt löser sig för dig.:)

Neej! :cry::cry:

Mängder av styrkekramar från mig! Jag hoppas verkligen att du får mer tur i framtiden!

Diana

Tack alla! Ni hjälper mig...

Det känns lite konstigt.... men han har det nog bra nu... Men det hade han hos mig också ju...

Ja, det hade han absolut!

Om du inte redan har tapetserat upp den där bilden på väggen så tycker jag att du ska göra det nu, den är så himla fin. Om du orkar...

Den bilden gick inte att göra tapet med.. Ev kan jag göra en canvas om jag gör ett par mindre bilder...
Jag kommer att sätta upp en jätteförstoring. Det orkar jag- o känner att jag måste också...
Tapet blir det inte- Tänk om jag flyttar...

Den bilden gick inte att göra tapet med.. Ev kan jag göra en canvas om jag gör ett par mindre bilder...
Jag kommer att sätta upp en jätteförstoring. Det orkar jag- o känner att jag måste också...
Tapet blir det inte- Tänk om jag flyttar...

Aa, just det..

Shit alltså, det går verkligen inte att fatta..! :cry:

Det är helt ofattbart tungt... Vad var meningen med detta??? Jag har tom svårt att ta hand om de andra två- fölet blir så likt han...

Det gör så ont & jag är så ledsen... varför???

Liknande trådar

Hästvård Förlåt för ännu en kolik tråd men tipsa gärna om trådar där jag kan hitta svar om den är överflödig. Som hästägare i över 10 år har jag...
Svar
14
· Visningar
1 349
Senast: Ylva86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka