Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
– Det är de riktigt unga vi försöker inspirera till att gå och rösta. Det är ju viktigt att vi får ett högre valdeltagande, särskilt bland de unga. Man måste tillgripa alla framkomliga medel, säger Mogens Lykketoft, som också berättar att videons innehåll diskuterats i Folketingets ledningsgrupp och att man kommit fram till att den är oskyldig.
Ja herregud alltså... Hörde om det här på radion idag, det var nästan värre än jag trodde Någon hade väldigt mycket otur när hen tänkte....
Helt chockad. Jag känner mig nästan avskräckt att rösta.
Dom så kallade skitsakerna utgör grunden till dom större problemen.KL
Men för helvete!
Om folk skulle sluta bli "upprörda" och "kränkta" för skitsaker så skulle vi till slut kunna börja ta tag i de riktiga problemen i världen! Tex som krig i alla dess former, förtryck osv. Men nej då. Folk ska sitta hemma och bli upprörda över en tecknad film! Jag har ett förslag: Om du blir upprörd: SLUTA TITTA!
KL
Men för helvete!
Om folk skulle sluta bli "upprörda" och "kränkta" för skitsaker så skulle vi till slut kunna börja ta tag i de riktiga problemen i världen! Tex som krig i alla dess former, förtryck osv. Men nej då. Folk ska sitta hemma och bli upprörda över en tecknad film! Jag har ett förslag: Om du blir upprörd: SLUTA TITTA!
Alla som blir "upprörda" och skriver om filmen bidrar till gratis marknadsföring för denna film!