I väntans tider

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare via
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 892
Status
Stängd för vidare inlägg.

via

Trådstartare
Jag kunde inte hitta någon sådan här tråd, så jag hoppas att jag har sett rätt! Annars får moderator ta bort denna tråd.

I dag har vårt sto nummer ett, Smaragd börjat att sätta lite juver, och släppt lite i bäckenbanden. Enligt bebrövad erfarenhet på den här märren är det då en dryg månad kvar. Hon är beräknad till den 6/4, men gick en månad över tiden sist, så det verkar det ju som om hon kommer att göra den här gången också.

Hur går det med era märrar, är de på gång?

Sv: I väntans tider

Nja jag hade ju räknat fel på min, så hon ska inte ha förren 8 juni *väntar otåligt* Inget fyllt i juvret, dock stooora limpor framför :)

Min är beräknad till den 5 April och har började fylla juvret för två veckor sedan, men de har stått still ett bra tag nu. :P det finns förresten en sån här tråd inne på Avelsgnägg.. :P

//Diana

Förstår dig!!! Kanske blir en hingst då, brukar det ju bli om de går över tiden...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 141
Senast: Piaff
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: Ketrawzc
·
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 050
Senast: Puffindog
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 432
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka