I väntans tider...

K

kickan_g

Ja här går jag i väntans tider. Madicken ska ha ungar vilken dag som hellst (kanske idag), magen har sjunkit ner ordentilgt på henne.
Men jag vet inte var hon vill föda.:eek: Hon vandrar från ställe till ställe. Upp på garderober, in skrubben (där jag gjort i ordning 2 lådor på olika ställen där jag sett att hon gärna lägger sej), minstingens säng (som är en våningssäng). Vad göra????

Jag vill ju naturligtvis att hon föder i markplan *ler* men när hon inte vill då???

Sv: I väntans tider...

Vi gjorde i ordning massor av lådor till Salsa när hon skulle ha bebisar, men hon visade inget intresse av dem. När vi tyckte att hon hittat en plats som hon ville vara på (bakom soffan, på köksbänken, i syrummet osv) ställde vi en låda där, och då ratade hon den direkt. Det slutade med att hon födde sina små i min svågers säng =) (Salsa bor hemma hos mina svärföräldrar)

Det är nog bara att vänta och se var hon bestämmer sig för att föda. Du kan nog inte göra så mycket =)

//Julia

Sv: I väntans tider...

Igentligen spelar det väl inte så stor roll var hon föder, bara hon gör det där jag kan komma åt att hjälpa henne om det skulle behövas. Det kan jag inte när hon hoppar upp på en gaderob *fniss*

Liknande trådar

S
Övr. Katt Igår (fredag) var jag och skulle lämna min dotter på dagis på dagen innan jag skulle jobba kl var då ca 14,00... såg ett par ungar ute...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: tindra
·
Övr. Katt För en tid sedan bytte jag stall och tog då men mig stallkatten till nya stallet. Nu har lilla misse blivit rund om magen och jag...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: wizo
·
Övr. Katt Hej! Mina svärföräldrars hittekatt ska ha ungar när som helst. Hon är jätte tjock och enligt våra beräkningar har hon redan gått över...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: ika77
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 382
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar