I natt anlände dom....

Molin

Trådstartare
Hej!

Aldrig skrivit inne i denna del av forumet men måste nog visa min skönhet som fått en riktigt söt bebis eller egentligen två söta bebisar, en liten tös och en gosse tyvärr var pojken död :( Men tjejen mår bra.

Färgerna var som mor, white/golden/svart, pojken hade dock inte mycket golden.

Detta är en tjuvparning och därför har inte jag vetat när kullen skulle anlända och visste inte att hon var dräktig förens jag upptäckte att hon blev tjock så fort och plötsligt kände man rörelser, men nu är den kläckt, henne första kull blev som sagt två stycken, en död. Nu är min tjej bara lite mer än 6 mån så det var lite dumt, stoppa ihop henne med min hane för ca 1 mån sen lr vad det blir, då upptäckte jag samtidigt att hon var dräktig.

Denna tös får alltså inte reggas och få stamtavla vilket är himla synd :(

Här kommer skönheten iaf =)
Marsvins%20bebis%20091003%20%281%29.JPG

Marsvins%20bebis%20091003%20%282%29.JPG

Marsvins%20bebis%20091003.JPG

Och en liten filmsnutt.. (Under transportering hem till syrran - Dom bor annars i stallet)

Vad tycker ni om henne? :D

Sv: I natt anlände dom....

Tackar :D

Ja hon är bedårande alltså :love: Skönt att allt gick bra trots min hona är ung. Men även synd för att den inte kan bli reggad. Riktigt fin vart hon. Hade gärna behållt henne inom aveln :o

Hon saknar namn, ni får gärna komma med förslag :D
Mamma heter Haertbreaks Vizzyheart och
pappa High Hat´s Peter Pan

Aah tackar för lite förslag.

Vizzyheart's är en början men sen föll jag inte riktigt för resten :o

Om det är "överraskning" det ska betyda, så stavas det "surprise" ;). Och skulle det inte betyda det, så .. ja, då var det inget :angel:.

Ojdå.
Mitt förslag var just överraskning.
Fast när man "skapar namn" så kan det ibland bli lite si & så med stavningen:D

Om det är "överraskning" det ska betyda, så stavas det "surprise" ;). Och skulle det inte betyda det, så .. ja, då var det inget :angel:.

Hmm, ja min engelska är KASS så jag vet inte riktigt :p Men just överraskning på eng visste jag skulle ha s i sig dock :p

Liknande trådar

Övr. Djur -------------------------------------------------------------------------------- Jaha, och hur gick det här till nu då? I morse...
Svar
10
· Visningar
1 271
Senast: Gris-Eva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama