Sv: I fram

De fleste av dagens nettlesere takler nok iframe. Problemet er med iframe og frames generelt er at utseende varierer mye fra nettleser til nettleser, og innstillinger på maskiner generelt. Har man f.eks. rimelig høy oppløsning på skjermen er det ingenting som er mer irriterende enn iframe som på død og liv skal ha alt i et bitte lite vindu. Heldigvis kan man åpne iframes i egne vinduer, men linkingen fungerer da ikke helt optimalt. Dessuten ødelegges jo det designet som webutvikleren har ment at websidene skal ha.
 
Sv: I fram

Okej... Jag anpassar för 800*600 rätt av. Var sugenpå att testa, men vet att Netscape inte klarar det. Men man använder kanske inte det nått mer?
 
Sv: I fram

Stemmer at Netscape ikke støtter, men nå tror jeg (som du sier) at det er få som har dette. Det er generelt "umulig" å surfe rundt med Netscape i dag. Uansnett iframe eller ikke.. Mye ikke Netscape støtter :crazy:

Angående oppløsning det er fornuftig å designe mot er vel 800x600 fornuftig. De fleste har dette. Men til gjengjeld kan bruk av iframe designet for 800x600 se ganske håpløst ut for de som har høyere oppløsning.
 
Sv: I fram

Tja jag tycker att det brukar vara rätt okej även om man kör med högre upplösning. Det blir bara lite tomt på kanterna :)

Kul! Då ska jag testa att göra min första i-frame då!! :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 818
Senast: Enya
·
IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
437
Senast: AlinaT
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
286

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp