Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför?Det hade jag ALDRIG vågat göra.
Det hade jag ALDRIG vågat göra.
Varför?
Har svårt att tro att det finns något större intresse för det utanför storstäderna.
Befarar också att det är så.Har svårt att tro att det finns något större intresse för det utanför storstäderna.
Därför att att folk generellt är idioter, kör som idioter och respekterar inte saker som de inte äger. Plus att försäkringsbolaget lär inte vara direkt överlyckliga gällande något sådant.
Det borde väl nästan krävas en speciellt försäkring för det?
Min bil är gammal och inte värd mycket i pengar. Men det är en helt fantastisk bil. Skulle något hända med den får jag väldigt lite från försäkringsbolaget. Det räcker inte till att ersätta min fina bil.Varför?
Min bil är gammal och inte värd mycket i pengar. Men det är en helt fantastisk bil. Skulle något hända med den får jag väldigt lite från försäkringsbolaget. Det räcker inte till att ersätta min fina bil.
Kollade lite förut på uthyrningsfirmor och bilen blir helförsäkrad under uthyrningen. Annars är ju min bil bara halvförsäkrad.Det borde väl nästan krävas en speciellt försäkring för det?
Är bilen gammal får man väldigt lite ändå, trots helförsäkring (som jag har på min bil ändå eftersom det skiljer så lite på vad den kostar jämfört med halvförsäkring).Kollade lite förut på uthyrningsfirmor och bilen blir helförsäkrad under uthyrningen. Annars är ju min bil bara halvförsäkrad.
Är bilen gammal får man väldigt lite ändå, trots helförsäkring (som jag har på min bil ändå eftersom det skiljer så lite på vad den kostar jämfört med halvförsäkring).
Ligger väl en del i det tyvärr. Vi körde med sunfleet (numera M) hela sommaren 2019 och jag behandlade bilarna som om de vore mina egna men det är antagligen ganska ovanligt.Därför att att folk generellt är idioter, kör som idioter och respekterar inte saker som de inte äger. Plus att försäkringsbolaget lär inte vara direkt överlyckliga gällande något sådant.
Ligger väl en del i det tyvärr. Vi körde med sunfleet (numera M) hela sommaren 2019 och jag behandlade bilarna som om de vore mina egna men det är antagligen ganska ovanligt.