Hyra ut bete

Riley

Trådstartare
Ska hyra ut bete till en häst i sommar som ska gå ihop med min dam. Eller hyra och hyra, den ska gå här gratis. Hur som helst, ni som gjort sådant här förut, ska man skriva något kontrakt med hästägaren och vad ska man då ta med?
Tänker främst på om de skulle rymma eller om hennes häst skadar sig, det kan ju hända så mycket och jag är inte alls sugen på att stå där med en fet veterinärräkning för att det skulle vara mitt fel.

Sv: Hyra ut bete

kolla på www.lrf.se sök på avtal

Där finns en del som man bör tänka på. Det finns även färdiga avtal att ladda hem.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 566
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 105
Senast: Lavinia
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
606
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 313
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30