H

Helan

Är det enbart hyaluronsyran som är verksam i preparatet eller har den andra verksamma ingredienser? Är det mestadels för att behandla leder som detta används eller kan det sättas in för andra åkommor?

Sv: Hyonate

Nej, det är "bara" hyaluronsyra som verksam substans i Hyonate. Indikationen är behandling av ledinflammation. Vad tänker du på för andra sjukdomar?

Sv: Hyonate

Ingen aning faktiskt, ville bara veta om det endast var för leder/inflammationer eller om det kanske bet på muskelinflammationer också.

Liknande trådar

Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
382
Senast: animalasia
·
Hästvård Hej, Har en connemara på 8 år, som nyligen blivit behandlad för både hovledsinflammation båda fram, stel SI-led och en knäinflammation...
Svar
3
· Visningar
524
Senast: animalasia
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 404
Senast: Stergo
·
Skola & Jobb Jag utbildade mig till statsvetare en gång i tiden och började arbeta inom kommunal näringslivsutveckling, på ett privat bolag som...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 989

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka