Hyonate i blodet

P

Penea

Jag undrar om någon har erfarenhet av att efter tuppkamsbeh. i blodet att hästarna reagerar med värme i lederna?
Min älskling fick först en omgång cortison i lederna 14/12 och nu i tisdags en hyonate i blodet.
Jag tyckte hon var rejält varm i kotorna dagen efter behandling. Nu har det gått bort och det är normalt igen.
Enligt vet så skulle det inte bli så.
Någon som har erfarenhet av detta?
Tacksam för svar

Sv: Hyonate i blodet

fråga den vet. som behandlade hästen om det kan ha ett samband så får du svar direkt!

Sv: Hyonate i blodet

jag skrev att jag redan frågat veterinären som behandlade
Han visste inget om detta.
han var däremot intresserad om fler hade upplevt samma som jag att det blev varmt i lederna efter behandling.

Tack för visat intresse, men självklart frågar man vet först

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, vi har en Lhasa appso hane som är 12 år. För ca 4 månader sedan fick han problem med kräkningar och lös mage. Veterinären...
Svar
0
· Visningar
669
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 906
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 763
Senast: Jamtland
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 847

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka