hylla ovanför toaletten?

strawberrysylt

Trådstartare
185_1_123594531.jpg

Typ en sån här alltså, letar jag efter. Jag har sett dem Ikea ha som heter Molger, men jag tycker inte de är så fina, vill hellre ha en i nåt annat material än trä och gärna en vit. Någon som sett någon någonstans till ett rimligt pris?? Tack!

//r

Det finns på tyska Amazon, jag kollade på dem förut. Det slutade med att jag köpte en Molger som visade sig vara helt värdelös, ranglig och dan. Den gick tillbaka och nu har jag inget, jag blev lite less av krånglet.

Tack för era svar.

Jag såg nu att hyllan på bilden är nersatt i pris just nu och har förstått att det kostar väl runt där. Den hyllan är sån att den spänns upp mellan tak och golv, vad tror ni om det, blir det skrangligt?

//r

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 676
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 157
Senast: Bison
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 815
Senast: Bapelsin
·
Hemmet Jag är i behov av lite sökhjälp. Jag letar efter några fina förvaringsboxar - såna i typ papp med lock - ca 30x35x10 cm stora. Jag...
Svar
14
· Visningar
2 401
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Förbereda hundar inför bebis?