Hva slags boxer har ni?

Haffe

Trådstartare
Nå skal jeg sette opp 6 nye boxer og har nå sett på en del svenske hjemmesider for hva dere erbjuder. *Og dere har mye mer enn oss! Tenkte jeg kanskje skulle importere. Hvilken boxer har dere i deres stall? Och hvorfor valgte dere precis denne typ? :D

Sv: Hva slags boxer har ni?

Systemstall, går att få anpassat på centimetern och du kan ändra lite i utförandet utan att det kostar extra. Kanonbra service och bra priser. Finns på www.systemstall.se Ska du importera till Nya Zeeland är det kanske lite långt men till norska gränsen är det mycket nära!
mvh/Somi

Haha, nej bodde i NZ. Har ikke endret min profil.. Norge stemmer bedre:).

Kan man være så freck å spørre hvor mye du betalte per box?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 216
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jeg liker ri barbak uten padd, jeg liker å ri med sal, om den passer meg. Om hesten er for vid over ryggen eller salen (dressur saler)...
Svar
14
· Visningar
1 212
Senast: MimmiNO
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 327
Senast: Bison
·
K
Avel Hei! Jeg har en pensjonert spranghest på 21 år. Blanding av hannoveraner og holsteiner; Norsk varmblods ridehest. Med meget god stamme...
Svar
3
· Visningar
1 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka