Huvor/luvor med LÅNGA öron?

Alexandra_W

Trådstartare
Fröken Långöra har en Kerbl huva som sitter perfekt. Men jag har skitsvårt hitta fler huvor med långa öron. Fick tips om Hööks GM men fick hem i cob så måste byta - men verkar lovande. Men behöver fler förslag?

Är alltså luvor för ridning jag menar.

Senast ändrad:
Håller med om Kerbl. Har också en långöra och köpte 2 Kerbl igår. Stod och jämförde allas öron (inom märket) och tog de med längst öron och mjukast/mest elastiskt tyg :p
Enligt en bekant ska PS-luvorna ha lite längre öron.

Hittade rea på Glen Gordon Argento. Sitter som en smäck så jag köpte tre. Även Hööks GM i storlek full hade tillräckligt långa öron när jag bytt storlek (lite över tom).

Både GG och Hööks har snäppet längre öron än Kerbl tom :)

13902654_1043804872382152_6140840651681386876_n.jpg

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 978
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 690
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 654
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 772

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat