Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min hund äter Husse Aktiv. Ett av få fodersorter han gillar och äter frivilligt. Är mkt. nöjd med service och pris (trots att de inte kör ut där jag bor).
Foderbilen.se har ju annars hemkörning och har brett utbud av foder.
Jag har ingen erfarenhet av Husses men av innehållsförteckningen att döma så tycker jag det innehåller för mkt. spannmål.
vi hade Husse innan. Men våra hundar gillade det inte alls. två st vägrade äta ibland, dem hoppade alltid över den ena el. båda måltiderna.
Bytte sen till Royal Canin och alla våra hundar äter nu glatt upp sin mat även dem två som vägrade äta.
Har Border Collies som äter husse. Innehållsföteckningen "till trots" så är de jättefina och har bra hull på rimlig mängd foder. De äter ändå basfodret.
Har testat 2 andra foder (pga att jag har fått bra rabatter) Har då även givit högenergifoder då hundarna inte hållit hull, men det har inte fungerat bra. När jag sen bytte tillbaka till Husse efter ca 6 månader, gick hundarna direkt upp i önskvärt hull igen, och blev stabila i magarna.
Så, det kan nog vara individuellt vad just din hund mår bäst av.
Kropp & Själ Kan bidra med något som har hjälpt mig att somna snabbare: PMR, dvs Progressive Muscle Relaxation. Ungefär som att göra en bodyscan, men...
Islandshäst Min erfarenhet säger att det är så islandshästar gör upp. Dvs rumpa mot rumpa.
Jag fick sära på mina ett par omgångar och släppa ihop på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.