Jag funderar om det lättaste kanske är att starta en namninsamling på någon sida som sen kan skickas med ansökan? Så slipper det bli PMkaos hos @Philosophia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar om det lättaste kanske är att starta en namninsamling på någon sida som sen kan skickas med ansökan? Så slipper det bli PMkaos hos @Philosophia
Jag har mina ljusa stunderSmart tänkt!
"Om någon förtjänar hjälp så är det familjen saintanger, anser alla vi på Bukefalos"Jag vet inte om det är så enkelt som det verkar här: https://www.skrivunder.com/skapa-namninsamling?gclid=CO7Twcj_v9MCFUngGQodFiwBpQ ?
I så fall kanske någon som vet vad familjen heter (om @saint__anger godkänner förstås) skapa en namninsamling typ "Vi vill att familjen saintanger får hjälp".
Jag vet inte om det är så enkelt som det verkar här: https://www.skrivunder.com/skapa-namninsamling?gclid=CO7Twcj_v9MCFUngGQodFiwBpQ ?
I så fall kanske någon som vet vad familjen heter (om @saint__anger godkänner förstås) skapa en namninsamling typ "Vi vill att familjen saintanger får hjälp".
Jag tänker mig att det kanske inte behöver framgå vad det handlar om, utan jag kopierar in namnen i brevet som underskrifter. Går det att ordna en hyfsat sluten namninsamling som man bara kan besvara om man har tillgång till länken?
Jag tänker mig att det kanske inte behöver framgå vad det handlar om, utan jag kopierar in namnen i brevet som underskrifter. Går det att ordna en hyfsat sluten namninsamling som man bara kan besvara om man har tillgång till länken?
Du har ju mitt förnamn och efternamn i mailen jag skickade till dig. Dumt att skriva ut direkt här så tråden blir sökbar på mitt namn. Sambon har annat efternamn, men kanske räcker med mitt?
Mig veterligen behandlas det.Jahapp, då var det min tur att få halsfluss
Förstår inte hur Joella har kunnat vara så pigg som hon var ändå med halsflussen, jag känner mig helt slut!
Frågan är ifall man ska boka tid hos läkaren imorgon? Vet inte ifall det brukar behandlas på vuxna?
Mig veterligen behandlas det.
RaderatFör att förtydliga, svartmöglet är på övervåningen som vi inte bor på. Det är avskärmat med plast mellan våningarna (men gissar att det tar sig ner en del ändå).
Ska man skriva nick med eller bara namn?
Jag kommer inte åt dokumentet. Måste man vara inloggad på Google?Ledsen för att det tog lite tid att luska ut hur jag skulle göra med en länk till ett dokument som vem som helst kan redigera. Här kommer länken som jag hoppas kan fungera:
För att inte sprida länken i onödigt stor utsträckning (lättare att hitta vid googling, osv.) så skulle jag - även jag inte kan styra något - önska att inlägget med länken inte läggs in för citering om man svarar på det här inlägget. Det räcker alltså med att öppna dokumentet och skriva ert namn.
Känner man att man inte vill skriva sitt namn i det öppna dokumentet pga att man värnar om sin anonymitet så går det även bra att PM:a mig så lägger jag till namnet separat i det som skickas till Sofias änglar. Då blir du så klart inte anonym för mig, men jag är en hyfsat diskret person när det gäller mina medmänniskor och jag sitter inte och sparar på folks personuppgifter.
Jag kommer inte åt dokumentet. Måste man vara inloggad på Google?