Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh fy! Hoppas det inte blir värre!
Orkar vara uppe nu i alla fall efter alvedon, nässpray och astmamedicin. Men lika bra och kolla upp vad svullnaden beror på. Förhoppningsvis är det bara sån otur att hon fått dubbelsidig ögon och öroninflammation samtidigt.
Om jag inte tolkar det hela fel: Om ni i samband med upptäckten av svartmöglet frilade möglet så sprids ju sporer i luften. Är dottern känslig för mögel så är det kanske inte orimligt att den allergiska reaktionen beror på det.
Svullnaden hade lagt sig lagom tills vi fick komma in på akuten. Troligtvis dubbelsidig ögon och öroninflammation som jag gissade.
Om de beror på mögel, borde inte reaktionen kommit redan i helgen?
Inte nödvändigtvis. Jag är känslig för mögel men reaktionen behöver inte komma på en gång.
Stackars liten och stackars mamma , hoppas hon blir bra idag!Riktigt jobbig natt, hon var vaken mellan halv 1 till halv 3 så fick sitta med henne i soffan. Småtungt med andningen trots full medicinering med astma medicin. Hade ont i örat och tung i huvudet sa hon. Blev bättre framåt halv 3 så då somna hon. Klockan 6 tyckte hon det var morgon och skulle upp....
Var till VC idag vid 11 tiden och fick träffa en superbra läkare. Nu förstår jag varför hon inte sovit senaste nätterna. Stackars liten har öroninflammation på ena örat (trumhinna buktar och det är väldigt rött), ögoninflammation, halsfluss och krupp!
Ska tillbaka om någon timme och inhalera för att hjälpa henne mer med andningen.
Riktigt jobbig natt, hon var vaken mellan halv 1 till halv 3 så fick sitta med henne i soffan. Småtungt med andningen trots full medicinering med astma medicin. Hade ont i örat och tung i huvudet sa hon. Blev bättre framåt halv 3 så då somna hon. Klockan 6 tyckte hon det var morgon och skulle upp....
Var till VC idag vid 11 tiden och fick träffa en superbra läkare. Nu förstår jag varför hon inte sovit senaste nätterna. Stackars liten har öroninflammation på ena örat (trumhinna buktar och det är väldigt rött), ögoninflammation, halsfluss och krupp!
Ska tillbaka om någon timme och inhalera för att hjälpa henne mer med andningen.
Stackars liten och stackars mamma , hoppas hon blir bra idag!