Sv: Hur?

försök:)Det är inte lätt men det går;)
Om inte helt så se till att smulorna hamnar på golvet i stället för på/i tangentbordet:laugh:
 
Sv: Hur?

Jag tror inte att NÅGON vill veta hur vårt tangenbord såg ut UTAN tangenter :crazy: Huuu!! Jag pillade lös precis alla tangenter. Jag hade ju ett till bord att kolla på så... Det var ta mig fanken det äckligaste jag sett. Jag hade halva hunden där under så jag fattar knappt hur det gick att trycka ned tangenterna. Så jag har skrubbat allt med svamt och rengjort allt pill med tops och sen dragit handsprit över allt. Nu är det rent och fräsch och det går nog lite snabbare att skriva på det också ;)
 
Sv: Hur?

*KL*

Jag sitter också och äter vid laptopen så mina tangenter blir fan asskabbiga ibland. För att rengöra brukar jag ta en pensel och liksom börja pensla uppifrån och ner mellan alla tangenter. När allt äckel har kommit längst ner så skakar jag bara bort det. Brukar funka bra. Bäst är dock såna blåsrengöringsgrunkor som nån nämnde i början av tråden, såna hade vi på mitt jobb och det blir jättefräscht och bra när man rengör med såna.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 972
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 323
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 370
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp