Hur yttrar sig problem med supraspinatus-bogsträckmuskeln....

Sv: Hur yttrar sig problem med supraspinatus-bogsträckmuskeln....

Ja oftast. För att motverka inflammationen som ger en perifer smärtöverkänslighet. Ofta av typen NSAID, samma grupp som våra vanliga värktableter. Perifer smärtöverkänslighet leder i ett senare skede till central smärtöverkänslighet, sk wind-up.
Och vi vet ju alla att smärtminne kan orsaka mycket problem i senare skeden med rörelsestörningar och annat, förutom att det gör förbaskat ont för djuret.
Jag har mest skrotat dressyrforumet. Men naturligtvis vill jag ändå hjälpa här när jag kan. Här får man det.

Sv: Hur yttrar sig problem med supraspinatus-bogsträckmuskeln....

Hur går det fär dig och BO

även om vi inte alltid tycker lika så tycker jag uppriktit synd om dig - du har ju haft så mycket bekymmer.
och så verkade det som båda var på G och så krånglar det igen

Jag har haft min del av olycka och det var väl därför jag hamnade här på buke, så jag känner med dig.

Lycka till hoppas det blir bättre med krabaten

SUS

Liknande trådar

Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
362
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Har en hund på drygt 2,5 år som haft problem med magen och därför går på elimineringsdiet. Hills z/d, färskt hjortkött, standardt immun+...
Svar
5
· Visningar
447
Senast: Sol
·
Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 998
Senast: gul_zebra
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 114
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar