Carmoliana
Trådstartare
Skickade tillsist efter ridbyxor från h**ze och nu kom de, allt sitter bra upptil, perfekt i midjan och ner till arshlet, men sen är de för stora, de är liksom lite pösiga, inte tält-pösiga, men de sitter inte mot kroppen s.a.s, eftersom de är köpta på rean så hade man självklart sån otur så mindre storlek fanns inte kvar heller, men är rädd de blir skav om de sitter sådär pösigt? Visserligen praktiskt till hösten/tidiga vintern å kunna rida med långkalsonger under, innan tiden för thermo-ridningen börjar, men jag behöver ridbyxor NU inte då...
De byxorna jag har nu är egentligen lite för små, de sitter supertight, men är helt i stretch så får ju på mig dom men har skav så fort de varit lite för varmt, så vet inte vad ja skulle föredra, och fara ut på ridtur i dom sen skicka tillbaka går ju inte direkt heller o.O Å dom gick ju på en 460:-/st på rean så vill ju inte behålla något jag inte kan använda även om de var billigt för å va ridbyxor..
De byxorna jag har nu är egentligen lite för små, de sitter supertight, men är helt i stretch så får ju på mig dom men har skav så fort de varit lite för varmt, så vet inte vad ja skulle föredra, och fara ut på ridtur i dom sen skicka tillbaka går ju inte direkt heller o.O Å dom gick ju på en 460:-/st på rean så vill ju inte behålla något jag inte kan använda även om de var billigt för å va ridbyxor..