Sv: Hur vi är byggda och ridning.
Haha.. JA! Och är de lagom långa är de ju gjorda för bredden av två av mig. Så tunn är jag inte nu, utan synnerligen normal.
Fy fasen! Jag har ju för första gången på många år blivit föreveigad på bild en del nu. Det är INTE kul! Hur sitter jag liksom?!:O
Jag borde ta mina egna råd och ta mig tid och träna lite, stretcha etc. Men det är svårt att få tid till det. Och när man ofta sitter på de där som ingen annan riktigt vågar upp på, rider ut dem och jobbar så i problemlösande syfte alt jobbar med att skola hästar, rida loss dem etc så finns inte tid att jobba med ens egna sits.
Ska jag ta mig ut på någon tävlingsbana igen får jag fasen köra bootcamp!
Jag måste fixa min svaga mage, bulldeg ab. Be någon bräcka tillbaks mina axlar, kanske en karatekick mellan skulderbladen.. Och så måste jag laga mina höfter. Typ byta höftleder som 30-åring..
En viss tränare skojade om att jag var lika sliten som en 4-barnsmamma i höfterna. Han påstod att det berodde på allt "cirkel-juckande". Jag tror du hajar.. Rida på cirkel/på bana.. Inte hans grej.. Och ökningar inte hans grej.
Ingen av mina egna är ju lämpliga för sånt nu heller. Unghästen för unghästig och gamlingen för omusklad och skör efter avställningen då han skar sig.
Snart lånar jag en kuse och kör hårdpass med mig själv!
Min vrist vet jag inte riktigt vad jag ska göra med. Den sabbar ju hela min sits om jag har stigbyglar. Gör för ont att belasta.
Imorgon får jag jaga skodon som stöder. Måste beställa nya stövlar.
Men kanske får akutköpa några styyyva stövelskaft till jodpush tills stövlarna anländer. Det var fasen traumatiskt att se sig själv igen. :P